Zákaznice mě oslovila, protože hledala vhodné oblečení, šperky a make-up.
Měla naplánované živé vysílání a natáčení videí.
Poslala mi na začátku dvě fotky outfitu, který měla v plánu si obléci.
Zjistila jsem si i další věci ohledně natáčení:
jak vypadá pozadí, jakou má barvu
jaké je téma příspěvků – jak má záznam vyznít a promlouvat k divákům
jakou barvu očí a pokožky má klientka (protože kamera a displej může někdy zkreslovat barvy)
Konzultace probíhala dále tak, že jsem klientce nastínila v obecné rovině, jak by měl její outfit, líčení i šperky vypadat. Podle toho si ze své garderoby zkoušela kousky oblečení, až se to co nejvíce přiblížilo ideálnímu stavu.
Doladily jsme spolu i šperky, hlavně jejich tvar a styl a dále i např. barvu rtěnky.
Vše se kombinovalo tak, aby klientka vypadala krásně, vizuálně ladila se svým tématem natáčení i pozadím za ní a přitom se cítila sama sebou a pohodlně.
Jak se to povedlo, se můžete podívat na těchto fotografiích.
Tato konzultace probíhala on-line, prostřednictvím videohovoru – přes Messenger.
Před konzultací
Po konzultaci
Reference
Věřím, že se nám to podařilo a dařit bude dál, jelikož mám aktuálně důležitý základ informací, jak volit oblečení, doplňky i make-up ke svému odstínu pleti, vlasů, očí a postavě.
Dagmi, děkuji moc.
Objednávka:
Košík
Spravovat Souhlas s cookies
Aby vše správně fungovalo, používám soubory cookies. Některé z nich jsou nutné pro chod webu.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.